Кампанията включва разлепяне на афиши по улиците, послания във вестниците и в интернет, насочени както към противниците, така и към поддръжниците на Брекзита. Афишите вече бяха разлепени в Лондон, Бирмингам, Манчестър и Ливърпул тази седмица.
"Кога ще знаем за какво сме гласували? Всички заслужаваме да имаме последната дума по споразумението за Брекзита", пише на афишите. Във вестници като "Ивнинг стандард" и "Гардиън" ще бъдат публикувани реклами, насочени към обществеността.
Организацията цели да привлече хората към кампанията, призоваваща за ново гласуване за Брекзита, се казва в комюнике на "Най-доброто за Великобритания".
Избирателите са все по-разочаровани, че не знаят какво означава Брекзита, обясни Марк Малок-Браун, председател на групата, която получи дарение от най-малко 400 000 лири от американския милиардер Джордж Сорос.
Неотдавна във Великобритания започнаха няколко инициативи, които, използвайки несигурността относно Брекзита, се опитват да спрат процеса на напускане на ЕС. Предвидено е той да завърши на 29 март 2019 година.
Проевропейската организация "Най-доброто за Британия" (Best for Britain) започна днес национална кампания с разлепяне на афиши, целяща организирането на втори референдум за Брекзита, година преди планираното излизане на страната от блока, предаде Франс прес.
В началото на февруари противниците на Брекзита създадоха обща платформа Група за народна координация (Grassroots Coordinating Group), за да координират усилията си за повлияване на преговорите с Брюксел и дори да се опитат да постигнат нов вот. Андрю Адонис, представител на Лейбъристката партия в Камарата на лордовете, лансира собствена кампания заедно с група младежи, желаещи да спрат Брекзит по демократичен път. Тя е наречена "Нашето бъдеще, нашият избор" (Our Future Our Choice), припомня АФП.
5 декември 2025 г. в 09:08 ч.
)