„Всичко това е поредица от лъжи, които водят до голяма манипулация", допълни Владимиров.
„Откровена лъжа, само да питам аз кога до доказахте това? Какво доказвате с видеото“, попита той в студиото на „Здравей, България“.
„Преди да бъде пуснат локомотивът на работа, се извършва технически преглед. Има 7 лица, които проверяват това по веригата”, заяви Илиев.
Машинисти от Държавните железници масово надвишават допустимия извънреден труд. За района на София това наброява близо 40 хиляди часа, което е двойно над допустимото време.
"Ти си мъртъв. Събрал си се с лоши хора" - с тези думи е заплашен източникът, разказал за повредения локомотив, неглижиран от ръководството.
И докато едни железничари изнемогват, други на заплата играят футбол.
Изпълнителният директор на холдинга Владимир Владимиров обаче твърди обратното.
След разкритата схема в БДЖ обаче машинист отнесе смъртни заплахи.
Според разследването хиляди левове се дават за ремонти на локомотиви, които след броени дни отново се повреждат.
Това твърди разследване на Нова телевизия, което разкрива схемата.
Управителят на БДЖ „Товарни превози” ЕООД Любомир Илиев разпозна гласа от телефона. Той посочи Бойко Стоилов, който отговаря за ремонтите.
)