43PUS6262/12
43PUS6412/12
49PUS6482/12
Цялата информация за кампанията е налична на сайта www.testvai.tv, а моделите за тест са:
55PUS7502/12
Компанията TP Vision, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света, организира мащабна национална програма в България за тестване от потребители на новите модели телевизори за 2017 година. Инициативата е продължение на първата кампания от 2015 г., която протече при голям интерес сред стотици участници от цялата страна.
Смарт телевизорите Philips, които ще бъдат тествани в програмата, са от новите серии 7000 и 6000, с двустранен или тристранен Ambilight – технология, доказала се през годините със своето завладяващо зрителско изживяване, четириядрен, 16 GB и разширяем процесор, 4K Ultra HD качество, което осигурява плавни движещи се картини. Благодарение на Android TV с магазина на Google Play и галерията с приложения на Philips, моделите осигуряват вълнуващо и лично телевизионно преживяване според най-актуалните тенденции на пазара.
Тазгодишната кампания „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV“ ще се проведе между юли и август месец. Участието в нея не е обвързано с покупка. Необходимо е желаещите да бъдат на възраст над 18 години и да живеят в България. Сайтът на програмата, където вече стартира и самата регистрация, е www.testvai.tv. Записвайки се за участие, кандидатите трябва да изпратят текст и видео представяне, с които изтъкват мотивите за това защо искат да тестват новите телевизори Philips. Жури ще избере 10 от тях, които ще получат новите модели и ще тестват функциите и възможностите им в домашна среда, като заснемат авторски видео ревюта. В последствие тези видео материали ще бъдат качени на сайта на кампанията, представяйки телевизионното преживяване със смарт телевизорите Philips през гледната точка на обикновения потребител.
)