Инициативата е част от кампанията "ЖП релсите не са място за игра и снимки".
В началото на лятната ваканция на децата Националната компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) започва информационна акция за безопасност, съобщиха от компанията.
За втора поредна година ще бъдат разпространени 3000 информационни брошури, насочени към децата. Целта е да бъде привлечено вниманието им, да се повиши бдителността и отговорността им по време на игрите и забавленията през предстоящите ваканционни дни в районите на железопътната инфраструктура.
Разработените в края на 2015 г. от НКЖИ информационни листовки имат за цел и превенция на превърналото се в мода сред тийнейджърите явление "селфи на опасни места". Инициативата се осъществява под егидата на Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) и Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, съвместно с омбудсмана, МВР, БДЖ и други институции, имащи отношение към случаите на пострадали от волтова дъга деца на железопътни участъци.
)