Директорът на Блумбърг Медиа Джъстин Смит потвърди това партньорство по индиректен начин, като качи в Туитър статия на в. "Уолстрийт джърнъл", съобщаващ новината за него. Той обеща и пресконференция по въпроса.
Към края на март Туитър имаше 328 милиона потребители, но печалбите му въпреки това бележат отстъпление, пише БТА.
Новият канал се очаква да започне работа по-късно тази година и би трябвало да помогне на Туитър да увеличи абонатите и да разнообрази аудиторията си.
Според публикацията на "Уолстрийт джърнъл" Блумбърг ще осигурява ексклузивно видеосъдържание за този нов новинарски канал, който ще излъчва непрестанно в интернет и който ще е различен от канала, излъчван сега от телевизия Блумбърг.
Социалната мрежа Туитър и финансовата информационната агенция Блумбърг ще поставят началото на видеоинформационен сайт, който ще излъчва непрекъснато новини, предаде Франс прес.
)