Свикнали сме да свързваме пътуването по въздух с пренасяне на поне три куфара багаж. Но нямаме представа какво е отношението към багажа ви.
1. Отношението към вашия багаж.
2. Съвети при закупуване на куфар
3. Съвети при опаковане на багажа
Вижте кадри от зверското отношение към багажите, разтоварвани на летището:
Проблемът с отношението към самолетния багаж е толкова мащабен, че жена с опит в бранша в Америка, дава съвети към всички, които искат да опазят вещите си цели, пише TrafficNews. Ето ги и препоръките, които касаят и какъв вид куфар да изберете:
На повечето места се отнасят "зверски" към всички куфари. Това е така, понеже като ти минават 50 000 куфара през ръцете и ти писва. Куфарите пристигат с камиони натъпкани догоре. Дърпат се четирите най-долни чанти и всичко рухва от върха на земята, каквото падне, падне. Следващите се хвърлят зверски, просто си нямате идея какво става с вашите куфари. Ако имаше "Агенция защита на чантите", щяха да ме съдят за системен тормоз.
Не си взимайте куфар с твърди страни. Пластмасовите твърди куфари си го отнасят най-здраво и се чупят. При избора на куфар гледайте да има ос, свързваща двете колелета едно за друго - това е много, много важно, защото повечето куфари са тежки и когато падат от високо тупват на колелетата. Гледайте колелетата да са по 2 на страна или общо 4. Нека колелетата са с омекотители, т.е. някакво покритие - да не бъдат от чиста пластмаса, защото се чупят много лесно. Куфарите трябва да бъдат подсилени по ръбовете. Дръжката трябва да е много здрава, не с две нитчета, които при първото дърпане изпадат. Изберете куфар със здрави дръжки - странична и горна. Подвижната дръжка, за която държите куфара, когато се придвижвате пеш, трябва да има копче за освобождаване и за фиксация при прибрано положение. Важно е куфарът да бъде със стабилна конструкция, както при колите офроуд, които са подсилени, за да може като се преобърне колата, шофьорът и пътниците да не пострадат. Отворете "подплатата" на куфара, който сте харесали, и вижте свързването на железните рамки вътре. Имат много модели с единично колело (т.е. няма свързваща ос между двете колелета) и от едно спускане от високо се троши едното колело, след което трябва да го влачите или носите на ръце.
Всички чупливи неща трябва да са в "ядрото" на куфара. Уверете се, че от всички страни на куфара има дрехи или хавлии или нещо меко, което да пази чупливите неща във вътрешността на куфара. Частта от куфара, където най-малко може да се нарани предмет, е до колелата. Това е най-твърдата част от куфара, ако има нещо много чупливо, трябва да се слага възможно по-близо до този район. При наличието на няколко твърди предмета в куфара ви, те не трябва да имат допир един с друг, винаги трябва да има нещо, което да омекотява допира на твърда повърхност с твърда повърхност. Ако носите буркани - опаковайте ги в чорапи, няколко чифта.
)