Манолова дава награда на всеки, който разчете фактурата си за парно (видео)

31
Манолова дава награда на всеки, който разчете фактурата си за парно (видео)
© Булфото

Близо стотина граждани посрещнаха омбудсмана на Републиката Мая Манолова, за да споделят проблемите, които имат с „Топлофикация-София“. Манолова бе посрещната с аплодисменти и цветя, предаде репортер на novini.bg.

Всички помолиха Манолова за помощ. Те й разказаха емоционално проблемите си.

Манолова бе категорична, че Топлофикация е основният монополист. От стъпването й в длъжност при нея са постъпили 302 молби срещу топлофикационното дружество. „Нямам ден, в който да не изляза на улицата и да не срещна гражданин, който да не ми се оплаква за проблемите си“, заяви тя и разказа, че основните проблеми са високите сметки за парно и сградна инсталация. неразбираемата методика, по която Топлофикация определят сметките и неразбираемите фактури. Манолова обяви награда на този, който успее да си разчете сметката.

Другият проблем, е че много често Топлофикация без предварително да уведоми гражданите завежда дело. В някои случаи се стига и до продажба на жилища.

Манолова обясни и какво е направено до този момент. „Идентифицирахме проблема и изготвихме доклад“, заяви тя и съобщи, че е дала на съд такса “сградна инсталация“.

Манолова се е обърнала за помощ и до еврокомисаря по правни въпроси. Провела е и срещи с министъра на енергетиката, с председателя на КВЕР и с кмета на София. Следващата седмица ще проведе среща с представители на институцията.

Пред novini.bg потърпевши от Топлофикация обясниха, че не могат разчитат фактурите си, че им се начислява такса „сградна инсталация“, а те не ползват отопление, че ги съдят без някой да ги уведоми. Някои от потърпевшите водят дела повече от 10 години.

Мая Манолова съобщи днес, че е поискала също така КС да отмени таксата за юристконсулт от 300 лв.

Последвайте канала на

Десислава Станева
31

Свързани новини

Водещи новини

Манолова дава награда на всеки, който разчете фактурата си за парно (видео) | Новини.бг