Това е първият обект в България, който ще работи под тази марка. Засега нищо няма да се променя в политиката на хотела. Казиното остава извън сделката и под прякото ръководство на Суди Озкан, пише "Марица".
Хотел “Тримонциум Принцес” стана “Рамада Пловдив Тримонциум”. Американската верига “Рамада” взе емблематичния хотел за минимум пет години чрез франчайз договор.
Турският мултимилионер Суди Озкан приватизира “Тримонциум” през 1998 година и негов екип управляваше хотела десет години. През 2008 година мениджмънтът бе предоставен за 10 годишен срок на друга турска компания - “Дедеман”. Така на фасадата на сградата на пъпа на Пловдив се появи нов надпис - “Дедеман Тримонциум Принцес”. През миналата година обаче Суди Озкан прекрати предсрочно договора с аргумент, че нищо от обещаните инвестиции не се е случило. Дедеман се бяха зарекли да вдигнат категорията и на пловдивския хотел и на “София Принцес хотел” от 4 на 5 звезди. Това също не стана факт.
“Рамада” управляват мрежа от хотели по цял свят. Само в Германия обекти с този бранд има в 37 града, в Турция - в 11, в Румъния - в седем. Подобно съдружие в големи и знакови хотели не е новост. Новотел Пловдив например от години работи под търговската марка на международната корпорация “Акор”.
)