Вчера, в рамките на Webit Awards, брандът "Зайо Байо" бе отличен в категорията „Най-добър вирусен маркетинг“. Отличието бе връчено на мениджъра реклама на компанията Александър Тодоров.
Наградата фирмата получи за кампанията си "Спечели екскурзия". В нея, всеки желаещ да участва, можеше да си спечели пътешествие до една от 3–те екзотични дестинации – Перу, Лапландия, Серенгети- Танзания. Голямата награда отиде при Цветелина Минкова от с. Иван Вазов, която си избра да пътува до Лапландия.
Освен с пътешествие, участниците можеха да се сдобият и със страхотни предметни награди, сред които: таблети – ASUS, фотоапарати Nikon, смартфони Samsung и телевизори Philips.
От "Зайо Байо" уверяват своите почитатели, че съвсем скоро ще ги изненадат с още подобни проекти.
)