„Не очаквахме идеята да добие толкова голяма популярност”, каза в ефира на предаването „Събуди се” на Нова телевизия Анастасия Карнаух, един от администраторите на страницата на „висящо кафе” в социалната мрежа Фейсбук.
Тя се похвали с това, че инициативата вече има и собствен сайт.
Анастасия обаче бе категорична, че резултатите от каузата ще могат да се отчетат след около година, когато ще се види колко от заведенията са запазили интереса си към идеята.
Около 600 търговски обекта вече са част от инициативата за предлагане на „висящи” продукти, чрез която хора с по-големи възможности купуват например кафе за себе си, но плащат две или повече. Тях получава някой в нужда.
„Собствениците на заведенията са заразени от идеята и гонят емоцията”, каза още Анастасия. Тя обаче не скри, че до организаторите на инициативата стигала и информация за злоупотреби с добрите намерения на хората, които се опитват да помогнат на по-бедните от тях.
)