ЧЕЗ създава звено „Енергиен омбудсман”, съобщиха от компанията.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.
ЧЕЗ обявява ден на отворени врати за новосъздаденото звено в сряда, 13 март 2013 г. от 13.00 до 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано” 2А в столицата. Позицията енергиен омбудсман се разкрива в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия. Със създаването на енергиен омбудсман в ЧЕЗ клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 028958450, факс: 028959770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. Г.С. Раковски 140.
Първият енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти, съобщават още от компанията.
)