Потребителите вече могат да отправят своите запитвания до Националния осигурителен институт чрез нови форми за контакт, публикувани на официалния сайт на института, съобщава пресцентърът на институцията.
От началото на юли в рубриката "Е-услуги" на сайта на института са публикувани три вида контактни форми, чрез които гражданите по електронна поща могат да отправят своите запитвания или да подадат жалба и сигнал до централно управление на института.
С първата форма за контакт се заявяват запитвания от общ характер, за които не се иска предоставяне на лични данни. Втората и третата форма за контакт изискват предоставяне на персонални данни. Затова при попълване на формуляра от клиента се изисква идентификация чрез ЕГН и ПИК/ИКО или електронен подпис. По този начин се гарантира сигурността на предоставяната персонална информация.
)