Истински бум на рокли, ала херцогинята започна на 29 април, когато тя стана съпруга на принц Уилям. Тоалетите от известни компании тя сменяше с дрехи, закупени от популярни и достъпни за всеки британец магазини.
Според директора на маркетинговата търговска мрежа „Пикок" Лиза Бонд, привлекателността, вкусът и изяществото в дрехите и накитите, превърнаха новата принцеса в предмет на всеобщо обожание и внимание.
Повече от 1 млрд лири стерлинги/ повече от 1,5 млрд долара" са изхарчили британките миналата година, за да заприличат на блестящата кралица на модата в страната-съпругата на британския принц Уилям-Кейт Мидълтън, съобщи днес представител на анализаторската компания „Минтер".
Тяхното търсене буквално излетя няколко пъти. Двойно е нарастнало търсенето и на простите и елегантни обувки и сандали, тройно-украшенията със сапфири, подобни на тези, които носи на сватбата си херцогинята. На повишен интерес се радват боите за коса, туша за мигли и другите необходими гримове, които използва Кейт.
)