В момента единствения изход от кризата е пакета от мерки, които се предлагат. Разреждайки влаковете и съкращавайки тези хора ще бъдат намалени загубите. В действителност това е непопулярна мярка, но няма друг начин, заяви Московски.
Тази година загубата ще бъде 25-30 млн.лв., заяви Московски. Няма връщане назад, може да се стигне до фалит на БДЖ ако няма адекватно поведение.
Синдикатите трябва да отидат да протестират малко и пред партийните централи на Тройната коалиция. Това препоръча пред ТВ7 министърът на транспорта Ивайло Московски. Всички задължения на железниците са натрупани през последните 10 години.
Той съобщи, че синдикатите също подкрепят реформите, но ако минат през допълнителни инвестиции в БДЖ. Това обаче е невъзможно, тъй като пари няма откъде да дойдат, убеден е транспортният министър. Реформите трябва да започнат с драстично намаление на разходите. Имаме точен разчет следващата година БДЖ не трябва да бъде на оперативна загуба и да започне да си плаща дълговете от 800 млн. лв.
)