Мерките, които взема сегашното ръководство на БДЖ са неадкватни, каза в предаването "Нещо повече" бившият транспортен министър Петър Мутафчиев.
Една реформа не е важно да бъде най-голямата в 13 вековната история, а да бъде адекватна за целите, които следваме като държава.
Спорът му с Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ, който беше в студиото на "Хоризонт", доби отново вида на взаимните упреци и оправдания за натрупани проблеми от предишното управление на железниците.
Българските железници трупат дългове още от 2002 година, каза Владимир Владимиров, а Петър Мутафчиев отрече наследените дългове от БДЖ да са 800 милиона.
Новият мениджмънт е намалил задълженията с 52 милиона, не са вземани нови заеми, загубата беше намалена с 22 милиона през 2010 година и има една много ясна визия как трябва да бъде спасена българската железница, беше категоричен Владимиров. Нека да не ни се прехвърля каквато и да е вина, ако г-н Владимиров следи добре балансите, не знам защо се разминават цифрите за дългострочните задължения. Ако сравните с 2008- ма през 2009-та година са се увеличили краткосрочните задължения. Причината, поради която се стигна до този шум е, че от 2009 до сега не се обслужваха кредитите за пътническите превози, отговори Мутафчиев.
)