В България има 488 000 души с увреден слух, за които нормалните ежедневни дейности, като например да гледат телевизия, са предизвикателство. В повечето случаи това се превръща в сериозен проблем от гледна точка на равен достъп до информация. За да се справи с този проблем и да изгради по-приобщаващ свят, Procter & Gamble, компанията произвеждаща марки като Gillette, Pantene и Fairy, прави съдържанието си достъпно и разбираемо за общността на хората с увреждания.
От юли компанията започна да излъчва реклами с български субтитри, за да помогне на хората с различно ниво на загуба на слуха да получат достъп до същата информация като всички останали. Първите марки на P&G, които излъчваха реклами със субтитри, бяха Fairy, Always, Head&Shoulders и Lenor, което направи целта на компанията за един по-приобщаващ свят една крачка по-близо. В момента в България 70% от P&G рекламите в ефир се излъчват със субтитри.
„Бихме искали да благодарим на нашите партньори, телевизии и агенции. Само ако всички от индустрията обединят усилията си, ще можем да направим обществото ни по-приобщаващо. Пътуването ни току-що започна, но ще продължим да полагаме усилия и да говорим за проблема, за да бъдем сила за растеж и добро. Ще се стараем да даваме пример и така други да се присъединят към каузата “, заяви Мариана Кордопати, Старши маркетинг и търговски директор на P&G за Югоизточна Европа.
Ние, в P&G, се ангажираме да създадем по-приобщаващ свят за всички - както в, така и извън нашата компания. Това включва и хората с видими и невидими увреждания. Осъзнаваме огромната отговорност да стимулираме промяната за нашите служители, както с нашите марки, така и чрез партньорите ни и в нашите общности. Напредваме всеки ден и признаваме, че все още имаме работа, за да направим нашата компания, марки и услуги още по-приобщаващи за хората с увреждания. Включваме потребители и служители с увреждания в дизайна на нашите продукти, опаковки и реклами, за да създадем по -достъпен свят и по-добро изживяване за всички.
Колкото по-достъпен е светът чрез приобщаващи продукти, опаковки, реклами и услуги, толкова по-малко хора ще се чувстват изолирани.
#LeadWithLove.
(платено съобщение)