100 000 софиянци са се отказали от хартиените фактури за вода

Pixabay
share

С 25 процента е нараснал броят на жителите на София през изминалата година, които вече не искат да получават хартиена фактура от "Софийска вода". През януари 2019 г. дружеството "отпразнува" 100 000-я си абонат, който избра да подкрепи зелената идея и се отказа от хартиеното копие на сметката си за вода. Това съобщиха от дружеството.

Данни от направени проучвания са показали, че за производството на един лист хартия с размер А4 са необходими повече от 11 литра вода. Това означава, че само за един месец се спестяват около 1 100 000 литра вода, а за година приносът е до 13 200 тона.

Услугата за получаване на електронна фактура се предлага от "Софийска вода" от 1 ноември 2011 г. С всяка изминала година се увеличава броят на абонатите, които се възползват от нея и по този начин подпомагат опазването на природата в България.

Компанията отчита все по-големия интерес на потребителите към предлаганите онлайн услуги. За изминалата година уеб сайтът на "Софийска вода" е посетен над 2 000 000 пъти.

Дружеството предоставя на своите клиенти и широко портфолио от дистанционни услуги, като възможността за подаване на самоотчети на водомери, абонамент за известяване по електронната поща за планирани спирания на водата, безплатно СМС информиране за аварийни и планирани ремонти по мрежата, както и множество начини за безкасово плащане на www.sofiyskavoda.bg.

От "Софийска вода" припомнят, че през последните години са модернизирали центровете си за обслужване на клиенти. Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21 и единственият с Мобилен център за обслужване на клиенти.

Водещи новини

Още новини