Митко Колев: Във Vivacom градим връзка между бизнес и образование за бъдещите лидери

Ния Иванова и Митко Колев
share

Какво дава кариерен тласък за младите таланти? Кой подход е работещ и какво ги мотивира да изберат една или друга професия? Безспорно възможността да влязат в обувките на мениджър за един ден е безценен опит, който им показва една професия отвътре и ги подготвя за динамичния бизнес свят. Такава възможност имаха 5 младежи във Vivacom, които заеха директорски постове в рамките на инициативата „Мениджър за един ден“. 

Младежите се потопиха в реална работна среда и се вдъхновиха от топ мениджъри в компанията. Един от тях е Митко Колев, старши мениджър в отдел „Учебен център“. Това е отделът във Vivacom, в който се управляват процесите по организация и провеждане на вътрешните обучения в компанията – „Стремим се с иновативен подход да подготвим колегите, които работят пряко с клиентите на Vivacom“, обяснява Колев. Той посвети един свой работен ден на Ния Иванова и й показа динамичния бизнес на една водеща телеком компания отвътре през призмата на своя отдел.

„С множеството инициативи, в които Vivacom се включва, се стремим да градим връзката между бизнес и образование като протегнем ръка към бъдещите лидери и ги въведем в кухнята на големия телеком. Реалната и динамична бизнес среда във Vivacom дава възможност на младите да се насочат към своето професионално бъдещe“, сподели Митко Колев своите впечатления.  

Vivacom се включва в инициативата за поредна година и посрещна бъдещи професионалисти, които искат да научат повече за телеком сектора. Този подход дава увереност на младите таланти като личности и бъдещи професионалисти, като получават подкрепа от екипа и упражняват комуникационните си умения в ролята на мениджъри. 

Още четирима младежи „влязоха в обувките“ на топ мениджъри в компанията в още 4 отдела: Информационни технологии“, „Клиентско изживяване“, „Корпоративни продажби“ и „Оперативно управленение на мрежата“. Бъдещите професионалисти разговаряха и с участниците в екипите, запознаха се с текущите проекти, участваха в работни срещи, задаваха въпроси и научиха за допускани грешки и постигнати успехи.

Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom, подчертава колко е важно за компанията да споделя своя опит и знания в телекомуникационния сектор с новите поколения професионалисти. – „Радваме се на интереса и ентусиазма на младите хора да опознаят динамичния свят на бизнеса ни отвътре. Инициативи като „Мениджър за един ден“ са от съществено значение в подготовката на бъдещите специалисти в сектора, които ще продължат да развиват иновациите и да променят света около нас“ - казва Стоян Каранлъков. 

(платено съобщение)

Водещи новини

Още новини