Бизлинк организира дни на SugarCRM в България. В рамките на събитието имате възможност да посетите безплатно работен семинар на тема "Постигане на конкурентно предимство чрез SugarCRM". Семинарът е предназначен за представители на организации, които искат да разберат повече за CRM системите, продукта SugarCRM или планират внедряване на CRM решение.
Семинарът ще се проведе на 13 Юни в Business Park Hotel Sofia. Гост лектор ще бъде Катарина Парканска – Мениджър в SugarCRM Inc. за Централна и Източна Европа.
Програмата на семинара включва:
- Представяне на продукта SugarCRM.
- Как могат да бъдат автоматизирани маркетинга, продажбите и обслужването на клиенти с SugarCRM?
- Успешни внедрявания на SugarCRM
- Как се интегрира SugarCRM с ERP системи и телефонни централи?
Повече информация за семинара можете да намерите на www.bizlink-solutions.eu.
В световен мащаб софтуерът SugarCRM е един от най-динамично развиващите се продукти за управление на взаимоотношенията с клиенти. Фактите за SugarCRM са:
- над 2 милиона свалени копия;
- над 50 000 клиента на професионалната версия на софтуера;
- над 600 допълнително разработени модула, достъпни за интегриране в конкретни решения;
- възможност за използване на 75 езика.
SugarCRM поддържа управлението на маркетингови комуникации, което включва кампании през различни комуникационни канали и организирането на промоции през интернет.
Решението дава това, от което и маркетинговите специалисти и мениджърите се нуждаят най-много — контрол върху резултатите от маркетинговите дейности. Това става чрез:
- Възможност за проследяване на активността на получателя.
- Обратна информация за проследените от него маркери.
- Възможност за автоматично регистриране на запитвания на клиенти през интернет.
SugarCRM дава възможност да водите отделните търговски преговори, изготвяните оферти, договори и поръчки. В зависимост на етапа на който се намират, потенциалните сделките се появяват в системата с различна категория и мениджърите могат да разберат къде трябва да насочат своите усилия за постигане на заложените цели.
Съхранява се пълна история на взаимоотношенията по време на преговорите, в това число дадени оферти, електронна кореспонденция и проведени срещи.
Автоматизирането на търговския процес позволява на търговския и мениджърски екипи да:
- Спестят време.
- Увеличат капацитета си.
- Максимизират своята производителност.
- Анализират представянето си.
Взаимоотношенията с клиентите не приключват със сключването на сделка. Типът на взаимоотношенията с клиенти по време на изпълнение на договора и предоставянето на клиентска поддръжка зависи много от индустрията и от спецификата на търговския модел на отделната организация.
SugarCRM предоставя средства, които комбинирани да създадат надеждна основа за навременно и адекватно обслужване, което да гарантира клиентска удовлетвореност. Сред средствата са: Управление на проекти; Обработка на казуси; Обработка на проблеми с продукти на организацията; Система за регистриране на сервизни събития.
Автоматизирането на търговския процес позволява на търговския и мениджърски екипи да:
- Спестят време.
- Увеличат капацитета си.
- Максимизират своята производителност.
- Анализират представянето си.
Приложението съхранява цялата информация с практическо значение за организациите и лицата за контакти в тях. Телефони, адреси за кореспонденция и заемани длъжности са достъпни във всеки момент, независимо дали сте в офиса или на път.
През административния панел на програмата могат да бъдат дефинирани специфични полета за данни, които са ви необходими.