Модната компания за дрехи и аксесоари Peek & Cloppenburg (P&C) откри новия си магазин в София Ринг Мол. С площ от 3000 кв.м., той е разположен на два етажа от търговския център, а подредбата му представя новата концепция на обектите на P&C. За удобство на посетителите магазинът е концептуално разделен – на ниво 1 се намира асортиментът от мъжка мода, а ниво 2 е посветено на дамските колекции. В допълнение към двата етажа се разполага и зона със спортни артикули на добре познати брандове като Adidas, Champion, Ellesse и Nikе.
Магазинът предлага разнообразие от продукти на над 100 модни бранда, сред които са Boss Black, HUGO, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Armani Exchange, Calvin Klein Jeans, Joop!, Tommy Jeans, както и ексклузивните брандове на P&C като Jake*s, Review, Christian Berg, Joseph Janard, McNeal и Montego.
Целта ни е да предоставим на клиентите си богато разнообразие от модни решения за всеки повод и стил. Постигаме това с внимателно подбрана гама от продукти, която включва нашите популярни ексклузивни марки, както и международно познатите такива. Спортната мода, подходяща за всяко ежедневие, е устойчива тенденция и имаме удоволствието да отговорим на това търсене на нашите клиенти в София, споделя Паул Пьортнер, директор Продажби в Peek & Cloppenburg и отговарящ за австрийския и източноевропейските пазари.
Специално за всички настоящи и бъдещи притежатели на карта за лоялност в откриващия уикенд (04 - 07 март) магазинът ще предлага отстъпка от 20% на целия асортимент, наличен на място. В допълнение за посетителите на магазина в същия период са предвидени множество изненади, сред които специална програма на DJ Anatolkin, както и участие на група Стрингс. В програмата за откриването са включени и комплименти към посетителите – на ниво 1 от магазина барбършоп ще очаква всички господа, а на ниво 2 ще бъде обособено специално студио за маникюр за дамите.
Щастливи сме, че се развихме успешно от стъпването ни на българския пазар през 2010 г. и сега имаме възможността да открием третия си магазин в страната. Дори и в тези трудни времена ние гледаме напред. Ето защо P&C ще продължи да разширява своята мрежа от магазини, да търси нови пазари и повече възможности за позициониране в Източна Европа и заедно с това ще развива своята омниченъл стратегия, допълва Пьортнер.
(платено съобщение)