На 28 май в кино „Арена Младост“ за първи път ще се проведе Telemaniac Media Summit - събитието, което ще събере на едно място представители от телевизионния, рекламния, PR и интернет бранш у нас.
Програмата на събитието включва семинарна част със седем лекции и три дискусионни панела.
Семинарът ще започне в 9 часа сутринта, като лекциите са тематично разделени в секторите „Технологично развитие”, „Съдържание” и „Маркетинг и реклама” и ще бъдат водени от експерти в сферата на медиите и комуникациите от България и чужбина. Дискусионните панели са три - единият е посветен на правните проблеми, с които се сблъскват телевизиите при споделяне на съдържанието си в интернет. Другата дискусия ще е на тема „Бъдещето на рекламата“ и в нея ще се обсъждат новите и различни похвати в телевизионната реклама и комбинирането на комуникационни тактики чрез различните платформи за комуникация. Третият дискусионен панел е за съвременните маркетингови подходи в телевизията.
Присъстващите ще имат възможността да се запознаят с най-актуалното от телевизионния бранш. Лекторите ще направят паралел между световните практики и българския пазар, като практиците от бизнеса ще дадат добри примери как да приложим чуждия опит в българската действителност.
Събитието е целодневно и освен семинарна част ще има и свободно достъпна за посетители изложбена зона с демонстрационни щандове.
Telemaniac Media Summit 2012 е първото от поредица събития, посветени изцяло на медийния пазар в България и региона. Повече за програмата и лекторите можете да намерите на www.telemaniac.com.