„Стралджанска“ е любимата марка ракия на българина

share

„Стралджанска“ ракия на „Вила Ямбол“ се нареди сред призьорите в тазгодишното издание на конкурса „Златната изба“. Онлайн гласуване я определи за любимата марка ракия на българина. Конкурсът се организира от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Наградата от името на компанията-производител получи изпълнителният директор Красимир Аврамов. Специалната статуетка му бе връчена от Сергей Цветарски, председател на НСИ.   

„Благодарим на всички, които ни подкрепиха в конкурса и дадоха гласа си за „Стралджанска“. За нас като изба с дългогодишни традиции е чест и признание да получим тази награда. Щастливи сме, че консуматорът припознава „Стралджанска“ като една висококачествена, любима марка ракия.“, сподели шефът на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов след награждаването и посвети наградата на своя екип.  Той разказа още, че консуматорите на „Стралджанска“ ракия  са почти по равно разпределени мъже-жени, живеещи в големите градове, с високи доходи и висше образование. За първи път „Стралджанска“ е бутилирана през 1982 година. Днес консуматорите й се определят като успешни хора, за които ракията е удоволствие, а не рутина. 

Марката „Стралджанска“ е сред лидерите в категорията на премиалните ракии у нас. Рецептата й е семейна и се е предавала от уста на уста в региона на Стралджа. Интересен факт, свързан с нейното производство е, че „Вила Ямбол“ е една от малкото изби със собствено звено за производство на бъчви. За бъчвите за ракия се използва предимно български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на „Стралджанска“, а ракията се прави от изцяло собствени лозови масиви от сортовете Мускат Отонел и Тамянка.

(в материала има продуктово позициониране)

Водещи новини

Още новини