Green Cola спечели награда в категория „Безалкохолни напитки” в престижния конкурс „Продукт на годината” 2020. Тя беше присъдена за иновацията на Green Cola, за уникална първокачествена напитка без калории, която включва най-вече натурални съставки и поддържа по-здравословен и балансиран начин на живот.
Популярната актриса Мона Гочев обяви наградата на Green Cola по време на дигитална церемония, която се проведе на 11/06/2020 и в която участваха всички компании, спечелили награда „Продукт на годината 2020“ в различни категории. Световното състезание е основано преди повече от три десетилетия и днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Победителите в категориите се определят въз основа на национално представително независимо проучване, проведено у нас от Nielsen България. В него потребителите гласуват за различни продукти въз основа на предпочитанията си по параметри като привлекателност, иновации и намерение за покупка. Green Cola се класира над стандартите на индустрията по всички параметри.
Все повече хора търсят и предпочитат храни и напитки, които са здравословни и натурални, без да правят компромиси с вкуса им. Green Cola разчита на тази тенденция и предлага по-здравословна алтернатива на потребителите, без да жертва автентичния и обичан вкус на кола. В продуктите се използват естествени подсладители - стевия и натурален кофеин от зелени кафени зърна без съставки като захар, аспартам, фосфорна киселина и консерванти.
По този начин, Green Cola бързо стана високо ценена и търсена от потребителите в България. В допълнение към Green Cola, портфолиото на компанията вече включва и продукти, естествено подсладени със стевия като Green Orange-Green Lemon и Green Sour Cherry. Те са с богато съдържание на плодови сокове и имат нискокалоричен състав, също като безкалорийния Green Tonic. Естествените подсладители, натуралните ароматизатори и сокове са неразделна част от продуктите на компанията.
“В нашия бизнес най-ценната оценка е тази на потребителите. Първото място, което те отредиха на Green Cola в конкурса "Продукт на годината 2020", може само да ни покаже колко много работа е свършена за изключително кратък период от време. Ще продължим да правим това за вас - да ви доставяме безалкохолни напитки от следващо поколение”, коментира Илия Бъчваров, търговски мениджър в Green Cola България.
По-здравословни и натурални алтернативи – това е посоката, към която е устремена компанията, в отговор на нарастващата потребителска нужда от такива иновативни продукти по отношение на газираните безалкохолни напитки.
***
Green Cola беше лансирана през 2012 г. на фона на икономическата криза в Гърция от г-н Pericles Venieris, предприемач-визионер с 30-годишен опит в производството на безалкохолни напитки. Днес безалкохолната напитка се продава в над 25 страни по целия свят като печели сърцата и предпочитанията на потребителите. Green Cola България развива търговска дейност у нас от 2018 г.
Нарастващото разпространение на продуктите в България е свързано с високото търсене от потребителите и от местната търговска мрежа. В момента продуктите могат да бъдат намерени в Била, Кауфланд, Метро, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини.
(платено съобщение)