Sportal365 има удоволствието да съобщи, че сключи договор с LiveScore за създаването на обща платформа, чрез която ще се предоставят всички новини и резултати от света на спорта в реално време.
Платформата е разработена така, че да обогати редакторското съдържание на LiveScore, като по този начин ще спомогне за повишаването на ангажираността и интерактивността на LiveScore сред всички потребители по света.
"Крайно развълнувани сме, че LiveScore избра именно Sportal365 да предоставя най-изчерпателното съдържание от света на спорта.
LiveScore е водещата в света марка, осигуряваща най-актуалните спортни резултати, и марка, която предлага невероятни емоции за милионите си фенове.
Развълнувани сме да участваме в изработването на наистина страхотно съдържание, което да позволи на редакционните екипи на LiveScore да се възползват максимално от възможностите, които предлага нашата платформа'', сподели собственикът и основател на Sportal365 Стилиян Шишков.
С 56 млн. активни потребители месечно, от които два милиона в Обединеното кралство, LiveScore предоставя най-бързият достъп и надеждно покритие на всякакви спортни прояви в повече от 200 държави по света.
LiveScore осигурява несравнимо покритие, съдържание, резултати и статистики от стотици първенства и спортни надпревари от целия свят.
Компанията наскоро обяви стартирането на нова безплатна услуга – излъчване на живо в интернет на мачовете от италианската Серия А, които ще достигат директно до потребителите.
Миналата година LiveScore подписа и 3-годишен договор за партньорство с испанската Ла Лига.
"Удовлетворени сме да оповестим нашето ново партньорство със Sportal365, които са водещи експерти в сферата на спортното редакционно съдържание. Използвайки данните от Sportal365, ще променим представите на милиони потребители на LiveScore, предоставяйки им първокласно съдържание и качествен продукт.
Партньорството ни със Sportal365 ще ускори тези наши амбиции и ще утвърди LiveScore като най-предпочитаната марка за спортни резултати в реално време за всички фенове по света'', коментира Рик Лийск, маркетингов директор в LiveScore.