"Дейли Мейл" - най-популярното интернет издание в света

share

Най-популярната медийна страница в света е сайта на британския вестник "Дейли Мейл" съобщава порталът "BuzzFeed", предава "Курир".

Според посещаемостта на своя сайт лондонския таблоид успешно изпреварва американския вестник "Ню Йорк Таймс". По данни на "comScore", сайта на "Дейли Мейл" през декември 2011 г. е посетен от около 45,3 милиона души, а сайта на "Ню Йорк Таймс" - от 44,8 милиона.

По този повод главният редактор на сайта на британския вестник Мартин Кларк заяви, че увеличаването на броят на посетителите е станало благодарение главно на американската аудитория.

Представителката на "Ню Йорк Таймс" Ейлин Мърфи, заяви за "BuzzFeed", че британският вестник е успял да надскочи своя основен конкурент най-вече благодарение на това, че анализаторите на "comScore" са гледали посещаемостта само на един сайт, посветен на финансите "This is Money" .

Мърфи подчерта, че общата посещаемост на основния сайт на "Ню Йорк Таймс" и на неговата подстраница "Бостън Глобал" е била по-голяма от трафика на "Дейли Мейл". Тя посочи, че "Ню Йорк Таймс" остава най-читаемото онлайн издание в света и предложи на представителите на "BuzzFeed" просто да сравнят посещаемостта от заглавната страница на двата сайта.

Заедно с "Мейл Онлайн" и "Ню Йорк таймс" сред петте най-посещаваните интернет вестници са "Ю Ес Ей тудей", както и сайтове на вестниците "Трибюн" и "Гардиън".

Медийни експерти уточняват, че сайта на "Дейли Мейл" в сегашния си вид е представен преди три години. Основно внимание таблоида посвещава на новините от шоу бизнеса и скандалите. В печатната си версия обаче, "Дейли Мейл" изостава от другият британски таблоид "Сън".

Водещи новини

Още новини