Reuters стартира нов канал в YouTube във вторник (17 януари), съобщава DigitalTrends.com. С него новинарската агенция се опитва да засили присъствието си в притежавания от Google сайт за видео стрийминг и да привлече повече потребители.
Новата ReutersTV е добре дошла и за YouTube. Тя е част от обявените през миналия октомври планове на сайта да обогати каналите си, предлагащи оригинално съдържание с високо качество.
В началото новинарският канал на Reuters ще излъчва 10 предавания на най-различна тематика – от разследвания по горещи теми през финансови и технологични анализи до детайлно проследяване на кандидат-президентската кампания в САЩ тази година.
Според наблюдателите Google харчат около 100 милиона долара, за да създадат оригинално и професионално направено видео съдържание. Крайната цел на YouTube е да се привлекат повече потребители, които да бъдат последвани от големите рекламодатели.
Очакванията на експертите са през следващите месеци в YouTube да се появят множество нови професионално направени канали.
Новата ReutersTV е добре дошла и за YouTube. Тя е част от обявените през миналия октомври планове на сайта да обогати каналите си, предлагащи оригинално съдържание с високо качество.
В началото новинарският канал на Reuters ще излъчва 10 предавания на най-различна тематика – от разследвания по горещи теми през финансови и технологични анализи до детайлно проследяване на кандидат-президентската кампания в САЩ тази година.
Според наблюдателите Google харчат около 100 милиона долара, за да създадат оригинално и професионално направено видео съдържание. Крайната цел на YouTube е да се привлекат повече потребители, които да бъдат последвани от големите рекламодатели.
Очакванията на експертите са през следващите месеци в YouTube да се появят множество нови професионално направени канали.