Тази година Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) отбелязва 10 години от световната премиера на IQOS в Япония и Италия и превръщането му във водещ бранд на система за нагряване на тютюн към настоящия момент. Днес ФМИ предлага IQOS в над 90 пазара по цял свят, преобразява индустрията и проправя пътя към бездимното бъдеще за над 30 млн. души, които намериха своята алтернатива на цигарите. Брандът IQOS e съчетание от наука, иновации и технологии, който не спира да се развива – основен фактор за успеха в сегмента на бездимните алтернативи.
През изминалото десетилетие с IQOS ФМИ отбелязва значителен напредък в своята дългосрочна мисия за бъдеще без дим, като амбицията на компанията е цялото ѝ бездимно портфолио да формира две-трети от общите нетни приходи до 2030 г.
„Преди 10 години направихме огромна крачка към мисията ни за бъдеще без дим – едно десетилетие непрестанен процес на усъвършенстване и развитие. Годишнината е възможност да се замислим колко много сме постигнали по отношение на това милиони пълнолетни пушачи по цял свят, които иначе биха продължили да пушат, да оставят цигарите в миналото и да преминат към бездимни алтернативи. Непрекъснато правим нововъведения и разширяваме бездимното си портфолио, водени от нуждите и очакванията на потребителите, но и подкрепени от солидна наука“, заяви Денис Стробикин, генерален мениджър на Филип Морис България.
Филип Морис България успява да фокусира потребителите върху преживяването с бранда IQOS, което е предпоставка за създаването на общност със сходни емоции, ценности и търсения. IQOS се предлага на българския пазар от 7 години, като за това време стотици хиляди пълнолетни пушачи в страната демонстрират готовност за нещо ново и различно от цигарите, което има потенциала да намали вредата за тях и околните, в сравнение с това те да продължават да пушат цигари.
„Десет години изминаха сякаш за един миг – от няколко магазина в Япония в края на 2014 г., където за първи път беше представен IQOS до над 36 млн. потребители, които днес вече са преминали на IQOS или някоя от другите бездимни алтернативи на цигарите в нашето постоянно разширяващо се портфолио, за да се наслаждават на своя избор – живот без тютюнев дим. Преди 10 години направихме заявка да променим радикално нашия бизнес, а заедно с това и живота на милиони пълнолетни пушачи по цял свят. IQOS се превърна в символ на тази нова категория и е първата технология, която наистина успя да се справи с голямото предизвикателство да промени навиците на пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат. Днес отбелязваме точно този прогрес и фокусираме поглед към индивидуалното изживяване на всеки един от избралите IQOS, като сме още по-мотивирани да отговорим на техните растящи очаквания“, коментира Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България.
В световен мащаб компанията събира своята IQOS общност на поредицата от събития TogetherX, които предлагат уникално изживяване от светлини, звуци и емоции. Първото събитие TogetherX се състоя с грандиозен успех в Атина още през септември миналата година. А най-значимото събитие по случай 10-годишнината беше на 19 октомври – естествено в Токио. Потребители от цял свят станаха свидетели на впечатляващо мултимедийно парти с участието на световноизвестни музиканти и диджеи, сред които и американецът от японски произход Стив Аоки.
В България Филип Морис реализира множество събития за българската IQOS общност от над 400 000 пълнолетни потребители, стартирайки още през пролетта със запомнящо парти в клуб La Maison, където на едно място се събра елита на града в атмосфера от неочаквани цветове и изненадващи емоции. Последва отбелязването на пускането на лимитираната серия на бранда IQOS ILUMA Neon Purple в партньорство с шеф Илиан Кустев и ресторантьора Явор Сарафов, които създадоха лимитирана серия шоколадови бонбони, вдъхновни от нюансите на неоновия цвят.
Не на последно място се нарежда колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова, която проектира мини арт чанти от материали от вече реализирани нейни модни колекции, специално за представянето на IQOS ILUMA Refreshed на българския пазар с послание за устойчиво потребление. Антония, заедно с Кристина Бъчварова, направиха и серия от красиви предмети за интериора, вдъхновени от IQOS ILUMA, в партньорство с веригата заведения Мементо.
На 22 ноември компанията отбеляза 10-годишнината на IQOS с грандиозно парти в Ню Бояна Филм Студиос под надслова BE IQONIC, където гостите – пълнолетни потребители получиха възможността да се превърнат в истинските звезди на вечерта. Стотици от тях, сред които и популярни личности от родния шоубизнес и клубния живот на града, танцуваха под музиката на диджей дуото Coco & Breezy, наслаждаваха се на високотехнологично мултимедийно шоу, станаха свидетели на уникален акробатичен танцов спектакъл и преминаха през различни изживявания, които събудиха сетивата им по неповторим и запомнящ се начин.
По време на бляскавото събитие за първи път в България беше представена специална инсталация с дъжд – перфектно въплъщение на все по-актуалната тема за взаимодействието между хората и природата. Гостите пък попаднаха в светлините на прожекторите на уникалната камера с триста кадъра в секунда GlamBOT, която покори Оскарите, а в България направи своята премиера именно по време на партито.
Материалът се публикува със съдействието на Филип Морис България.