Виолета Сталийски : Важен е не само първокласния продукт, но и отличното обслужване
Samsung Electronics, глобален лидер в технологиите, обяви откриването на своя четвърти Samsung Experience Store в България. Тържествената церемония по откриването беше забележително събитие, на което присъстваха високопоставени гости от България и международния мениджмънт на Samsung. Част от церемонията бе и Н. Пр. Бе Джонгин, посланик на Република Корея в България.
Церемонията по прерязването на лентата отбеляза началото на нова глава за Samsung Experince store в България. Това значимо събитие бе осъществено от посланика на Република Корея в България Н. Пр. Бе Джонгин, Виолета Сталийски, Тиберио Добре, Ръководител Мобилен отдел за Румъния и България, и Петър Петров, Ръководител Продажби Мобилен отдел България. Тяхното участие в церемонията подчертава съвместните усилия, които допринасят за продължаващия растеж на Samsung в региона.
Новата локация в Ring Mall разполага и със сервизен център, в който са на разположение висококвалифицирани техници и модерно оборудване с възможност за експресно обслужване. Клиентите могат да поправят устройствата си, да актуализират софтуера или просто да получат отговори на техническите си въпроси. „Това подчертава нашата цел да гарантираме, че потребителите на Samsung получават не само първокласен продукт, но и несравнимо обслужване“ заяви Виолета Сталийски.
„Samsung Experience Store не е просто търговска площ; това е интерактивен център, точка за връзка между Samsung и неговите клиенти“ добави Полина Цветанова, бранд мениджър на „Samsung Experience Store.
Новият магазин има за цел да предложи на клиентите шанс да проучат и закупят най-новите продукти на Samsung, да участват във вълнуващи продуктови демонстрации и да получат професионални съвети.
(платено съобщение)