3 от 4 оферти в кампанията са с най-ниска цена* за годината за платформата eMAG; 78,36% от посещенията идват от мобилни устройства; Най-бързата поръчка е направена за 7 секунди; 29,77% от поръчките са платени с карта, с 2,86% повече от 2022 г.; Броят на поръчките, направени през първата минута на кампанията, е 850; След първите 30 минути направените поръчки са на обща стойност 9,7 милиона лева; Златна секунда досега 8:49:34, 98 продукта на обща стойност 6 240,53 лв
eMAG Black Friday започна в 7:06 ч. тази сутрин и интересът на клиентите отново показва, че посетителите на платформата са търсили добри оферти от всички продуктови категории. В началото на кампанията в платформата имаше 37 883 уникални посетители. През първите два часа на търговското събитие всеки клиент е слагал средно по 3,3 продукта в количката си.
Тази година клиентите имат на разположение над 1 000 000 оферти, подходящи за всички нужди, с 3 от 4 оферти на най-ниската цена за годината в платформата eMAG, което онлайн ритейлърът осигурява заедно с хиляди Marketplace търговци на платформата.
„С три от четири оферти на най-ниската цена за годината eMAG Black Friday привлече интереса на голям брой клиенти, които днес имат възможност да закупят продуктите, чакани може би цяла година. Разнообразието на пазарската количка, в която има средно 3.3 продукта от няколко категории, според мен, потвърждава, че Black Friday остава повече от подходящо време от годината да се купи всичко необходимо. Това показва, че eMAG отговаря на актуалната нужда на хората да се възползват от отстъпки и да имат на разположение разнообразие от избори – от продукти и категории до опции за плащане и доставка“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Тази година клиентите на eMAG продължават да предпочитат мобилни устройства за посещения на Black Friday кампанията, а увеличаването на картовите плащания е видима тенденция, която спомага за развитието на отлично изживяване при пазаруване онлайн.
От затъмнението на сайта преди началото на кампанията в 23:00 ч. на 16 ноември до нейния старт в 7:06 ч. на 17 ноември в платформата са регистрирани над 170 000 посещения – показателно за нетърпението, с което клиентите на eMAG очакват това събитие.
Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:
Лаптоп ASUS VivoBook Go 15 E1504FA, AMD Ryzen™ 3 7320U, 15.6", Full HD, RAM 8GB, 256GB SSD, AMD Radeon™ Graphics, No OS, Mixed Black – предвиденото количество 100 бр. е разпродадено за 1:01 мин.
Робот прахосмукачка Roborock Q7Max Q7M02-00, aspirator & mop, LiDAR, 4200 Pa, 58W, 4 сензора, 4 карти, 3D картографиране, 5200mAh, автоматично разпознаване на камерата, контейнер за прах: 470 мл, контейнер за вода 350 мл – предвиденото количество 100 бр. е разпродадено за 1:55 мин.
Телевизор Samsung LED 65AU7092, 65" (163 см), smart, 4K Ultra HD, клас F – предвиденото количество 100 бр. е разпродадено за 2:10 мин.
Смесител за кухня Grohe Start Edge 30529001, 3/8'', тип C, въртящ се, керамичен патрон, хром –предвиденото количество 180 бр. е разпродадено за 2:51 мин.
Инверторен климатик Tesla TT34TP21-1232IAW, 12000 BTU, WiFi, R32, бял – предвиденото количество 201 бр. е разпродадено за 6:39 мин.
Фотоепилатор IPL Philips Lumea Advanced SC1998/00, сензор за цвят на кожата, 250 000 импулса, за лице и тяло, калъф, розов/бял – предвиденото количество 105 бр. е разпродадено за 21:05 мин.
Поръчките с най-висока стойност на ниво клиент са от Момчилград – 3 000 лв./клиент, Борован – 1 692 лв./клиент, Сандански – 1 109 лв./клиент, Брезово – 1 103 лв./клиент, Рила – 836 лв./клиент, Иваново – 769 лв./клиент, Каспичан – 766 лв./клиент. Най-разнообразната поръчка съдържа 30 различни продукта от 14 категории (Кафе, Готвене, Прибори за хранене, Охладители и фризери, Козметика и хигиена, Перилни и почистващи препарати, Перални и сушилни и други). Поръчката с най-висока стойност в първите 5 минути от началото на кампанията и на стойност е 6 534.97 лв., от София, кв. Борово.
Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday 2023:
- 850 поръчки, регистрирани през първата минута на кампанията;
- 29,77% от поръчките са платени с карта;
- 78,36% от поръчките са направени от мобилни устройства;
- „Златната секунда” – 8:49:34 ч. (98 поръчани различни продукти, на обща стойност 6 240,53 лв.);
- Първата поръчка е направена 7 секунди след началото на кампанията – за продукти на обща стойност 1 736,99 лв.;
- Поръчки за 9,7 милиона лв. за първите 30 минути на кампанията.
Топ категории – бройки продадени продукти от категорията:
ТВ, електроника, фото & gaming – 8 739 бр.
Детски артикули & играчки –21 105 бр.
Големи и малки електроуреди – 19 003 бр.
Продукти за всеки ден за семейството и домашния любимец – 20 952 бр.
Парфюми, лична грижа & козметика –13 505 бр.
Телефони, таблети & джаджи, лаптопи, ИТ продукти & ОФИС –14 294 бр.
eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва.
*Продукт, чиято продажна цена на eMAG Black Friday е най-ниската за периода от 1 януари до 17 ноември 2023 г., ще бъде отбелязан със специален бадж „най-ниска цена за годината“. Отнася се само за продукти, предлагани на платформата на еMAG за посочения период и не включва референции към цени на търговци извън платформата eMAG.
(в материала има продуктово позициониране)