В опит да привлече вниманието на потребителите в Германия към колите, които замърсяват по-слабо околната среда, Mercedes стартира остроумна рекламна кампания за популяризирането на моделите си, движещи се на водородно гориво, съобщава Mashable.
В рамките на кампанията под наслов "Невидима за околната среда. Горивна клетка с 0.0 емисии" е създадена нова реклама, която показва способността на водород-захранваните автомобили да произвеждат нулеви въглеродни емисии, с което да щадят околната страда, пише inews.bg.
В нея инженерите на Mercedes са покрили лявата половина на кола (страната на шофьора) с покритие, съдържащо светодиоди (LED). От другата (на пътника) те поставят дигиталната SLR камера Canon EOS 5D Mark II, която е вързана директно с LED покритието.
Камерата заснема случващото се от дясната страна на колата и предава образа върху светoдиодната повърхност, превръщайки колата в голям движещ се екран.
Така наблюдателят, който гледа возилото от страната на шофьора, остава с впечатлението, че тя става "прозрачна" до някаква степен.